خوش اومدین !!!!!!


قهوه ای باطعم دخترا

کافه دخترونه

ایشالا به همتون خوش بگذره



نظرات شما عزیزان:

محد3
ساعت20:24---10 آذر 1394
خوبم ساغولاسان
پاسخ:الحمدوالله


محد3
ساعت16:19---10 آذر 1394

آی زهرا بوبشیری منیم قارداشمن نان ن ایستیر آخ؟>>>>
اونادنن بستی دای
خوبی گلم؟
پاسخ:زهرا اشیت میسن محد3 نه دیر


پاسخ:مرسی عزیزم تو چطوری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


محد3
ساعت22:39---9 آذر 1394
زهرا بشیری سنی المیام زوردی؟؟؟؟؟
من زهرا کاظمیانی ایستیرم قارداشما
پاسخ: ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه اشیت با زهرا یاشا محد3
پاسخ: محدثه سن اونون منن سوزونه باخمای ایشو گور اولار اوشاقدی هله


zahra.b
ساعت18:50---8 آذر 1394
هیییییییی محدثه منی گویوب زهریا نیه دیسن؟؟؟؟؟ نقدی بوشدویوب نسیه دن یاپیش ماز دار
پاسخ:بالا به من آدام دییلم گرک هرنمنه سنه دییله ساغول محدثه هیییییییی زهرا من نسیه ام وای وای وای وای وای وای وای وای وای


محد3
ساعت15:55---8 آذر 1394
مرسی گلم......داداشمه...گلیسن اونا؟؟؟؟؟
پاسخ:مگه تو داداش داری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:زهرماررررررررررررررر


محد3
ساعت15:06---8 آذر 1394
زهرا بخداقصد بدی نداشتم ب جون امیرحسین ....فقط میخاسم سعیده کیکی ازدوستاته بدونه
خیلی معذرت میخام زهراحون
پاسخ: عیب نداره میدونی به چی ناراحت شدم من واقعا بهت اعتماد کرده بودم ولش بابا ببین امیر حسین کیه بگو ببینم


محد3
ساعت15:15---7 آذر 1394
اخرین پستت خوش امدگوییه
پاسخ: ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه راس میگی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






TAGS:
DATEپنج شنبه 5 آذر 1394برچسب:,TIME 22:57 BY زهرا | |
DESGIGNER

The Aristocats - Marie موس و قالب های وبلاگ